Bomb-in-a-Box er et mobilt EscapeGAME. Det er et spil, hvor I bliver præsenteret for en baggrunds-historie og en række spændende og udfordrende opgaver, som skal løses for at demontere en bombe inden der er gået 60 minutter. Der er mange forskelligartede opgaver og en middel sværhedsgrad. Bomb-in-a-Box er et helt unikt og specialudviklet koncept, som kan bestilles til afvikling ud-af-huset.

  • Ud-af-huset: kr. 4800,- inkl. moms for 2 spil/Bomber
    – Anbefalet antal ved 2 spil: 8-12 p (min. 6 – Max 16)
    (Kørselstillæg efter postnr.)
  • Ekstra bomber: kr. 2400,-/stk. inkl. moms
    (1 ekstra bombe pr. 8 deltagere)
  • 25% rabat mandag til torsdag ved ud-af-huset

Mobile Escape Game - bomb-in-a-box

Plads krav: 1 bord & 8 stole pr. gruppe/bombe
Strømkrav: 230 v
Alder: Voksne & Børn fra ca. 12 år
Deltagerantal: max 8 deltagere – max 96 deltagere i alt samtidig.
Ved flere deltagere, kan der spilles i grupper efter hinanden. Kontakt os for yderligere information.
Opstilling & Nedtagning: inkl. i lejepris
Levering & Afhentning: Fra kr. 600,-. Se prisoversigt: HÈR

Beskrivelse:

BreakoutGAME – Kan I deaktivere bomberne og redde verden?

En Terrorgruppe har planlagt en række bombe-angreb i 5 storbyer og en afstikker fra gruppen, som fik kolde fødder, er nu blevet myrdet.

Inden mordet, nåede afstikkeren at indsamle en række hemmelige oplysninger og værktøjer, bl.a. en kopi af gruppens scrapbog, samt andre vigtige dokumenter og tegninger. Derudover lykkedes det ham at få fat i bombe-detonatoren. Alt dette er nu fundet i en gammel bunker under et militæranlæg.

Jeres indsatsgruppe er tilkaldt til stedet og det er nu op til jer at prøve at få standset bomberne og redde verden!

Bomberne vil sprænge, når nedtællings-uret på detonatoren om 60 min. rammer 00:00…

Find ud af, om I har hvad der skal til for at redde verden og blive de næste helte.

Spillet er opbygget ud fra samme koncept som Escape Room, med blandet opgaver og gåder som kræver kommunikation, samarbejde og kreativ tænkning.

Bomb-in-a-Box Breakout Game er opbygget i MATRIX-form, d.v.s. en slags “hiraki”, så flere deltagere kan være aktiveret på samme tid med forskellige opgaver og på denne måde har alle deltagere hele tiden mulighed for, at gå i gang med opgaver og løsninger.

Konceptet er ideelt til alle grupper, der skal have en sjov fælles oplevelse og er ideelt til f.eks. firmajulefrokost, firmafest, teambuilding og andre typer af firmaarrangementer.

OBS! I skal afsætte ca. 75 minutter til denne aktivitet, hvoraf ca. 5 min. er introduktion efterfulgt af op til 60 minutter til spillet og ca. 10 min. afslutning.

5/5 - (1 vote)

 Send forespørgsel om leje af udstyr

    Dit navn*

    Telefon*

    E-mail*

    Evt. Firmanavn

    Adresse

    Postnummer + By

    Start Tid:

    Slut tid:

    Ønsket udstyr:




    Opstilling
    Underlag

       

       

    Type Arrangement

    Ca. deltagerantal:

    Levering/afhentning:

    Evt. besked eller spørgsmål

    Levering & Afhentning!

    OBS: Bemærk at der skal bookes for et samlet lejebeløb på minimum kr. 2500,- for at SuperLEJ også kan bookes til levering & afhentning af udstyret!

    OBS: Vær opmærksom på, at der skal være minimum 1 stærk person til at hjælpe med af- og pålæsning, samt opstilling og nedpakning af udstyret. Kontakt os, hvis I ønsker at betale for ekstra mandskab til at klare dette.

    SELVHENTER!
    Det er altid muligt selv at afhente og returnere udstyret fra vores faciliteter i Rødovre og i de fleste tilfælde vil afhentning kunne ske dagen inden og returnering dagen efter den dag, hvor I skal bruge udstyret. Ved leje af udstyr til en weekend, vil det ofte være muligt at afhente udstyret fredag og returnere mandag og kun betale for 1 dags leje!

    Lovgivning og regler!

    Skal I opstille hoppeborg eller andet oppusteligt udstyr som en “offentlig forlystelse”, skal der ansøges og indhentes en tilladelse fra det stedlige politi. Kontakt os hvis I er i tvivl om jeres arrangement kræver en tilladelse.

    SuperLEJ kan levere de nødvendige dokumenter i form af kontrolrapporter, tilsynsbøger og forsikringsoversigt, samt en vejledning til at ansøge om tilladelse hos politiet.
    Prisen for denne service er kr. 300,- uanset antal enheder.

    Læs mere i vores FAQ!